Serwis GSM – szczegółowe zmiany oraz róznica przez lata
Niemal w każdym polskim mieście można znaleźć małe sklepy z telefonami i akcesoriami. Jakie są główne zadania tych sklepów? Z jakimi problemami borykają się konsumenci? Tak naprawdę chodzi o serwis GSM który zyskał popularność kilkanaście lat temu, łatwo zauważyć, jak na przestrzeni lat zmienił się jego charakter. Powodem nie jest tylko to, że smartfony wyparły zwykłe telefony komórkowe. Znacząco zmienił się udział urządzeń używanych i nowych w ofertach usługodawców. W minionych czasach smartfony były zazwyczaj kupowane przez sprzedawców na dużą skalę. Ponieważ panowało przekonanie, że ktoś będzie kupował telefony, wiele osób kupowało jakikolwiek telefon, z którego można było dzwonić, zamiast płacić setki złotych za naprawę zepsutego ekranu czy baterii. Sytuacja się zmieniła. W żadnym z salonów nie znajdziesz ani jednego używanego telefonu.
Serwis GSM – skup i naprawa telefonów
Od kogo sprzedawcy telefonów komórkowych kupują nowe smartfony? Klienci. Wielu klientów decyduje się na dostawcę abonamentu. Następnie wybierają najdroższy plan, który pozwala im na wymianę gotówki. Prawdopodobnie nie ulegnie to zmianie. Sprzedawcy zarabiają na sprzedaży akcesoriów. Najbardziej popularne są wszelkiego rodzaju baterie, folie ochronne, etui. Do tych sklepów przychodzą zazwyczaj osoby, które nie dbają o jakość swoich produktów lub zależy im na niskiej cenie. Wiele sklepów i serwisów GSM oferuje naprawę urządzeń. Ciekawie jest dowiedzieć się, które telefony są powszechnie uszkadzane i z jakimi problemami się borykają. Niestety nie ma na to reguły, gdyż większość usterek jest spowodowana przez użytkowników. Najczęstszą przyczyną jest upadek na urządzenie, lub wilgoć w urządzeniu. Najbardziej podatny na uszkodzenia jest wyświetlacz. Ale tego typu problemy są zazwyczaj objęte gwarancją i obsługiwane przez autoryzowane punkty serwisowe. Często otrzymują one telefony od klientów z problemami, które nie mogą być uznane za błędy. Na przykład, klienci często zapominają wyłączyć lub aktywować jakąś funkcję, ale nie wiedzą jak ją naprawić.
Serwis GSM może być ważnym przedsięwzięciem
Usuwamy nasze narzędzia pracy, jak również ich codzienne urządzenia komunikacyjne, a nawet ich „portfele”, a wszystko to dlatego, że naprawiamy ich smartfony. Smartfon to coś, z czym nie potrafimy się rozstać nawet na chwilę. Telefon jest niezbędny zarówno w pracy, jak i w sklepie, może być wykorzystywany do zdobywania punktów za aplikacje. Telefon może służyć do nawigacji podczas jazdy samochodem. Jeśli zdecydujemy się na skorzystanie z usług organizacji, która zajmuje się wysyłką, każdy klient wie, że będzie czekał na swoje urządzenie, które do niego wróci. Nie chodzi tu tylko o specyfikację. Każdy nieautoryzowany dostawca usług GSM jest tego świadomy. Zarządzanie serwisem GSM to coś więcej niż tylko sprzedaż lub naprawa każdego rodzaju urządzenia. To oferowanie klientom wsparcia, którego potrzebują. Profesjonalna obsługa klienta to indywidualne podejście, które zapewnia szybką, sprawną i skuteczną obsługę. Jest to podstawowy warunek prowadzenia biznesu mobilnego. Nie oznacza to jednak, że stworzenie takich warunków jest proste. Zanim będziemy w stanie stworzyć najlepszy model, konieczna jest współpraca z naszymi dostawcami (części czy środki czystości), a także pracownikami. Sami nie jesteśmy w stanie zrobić wszystkiego. Abyśmy mogli być uznawani za profesjonalną firmę, musimy zadbać o wszystkich naszych dostawców.
Serwis GSM – fachowcy od napraw
Dotyczy to szczególnie techników w dziedzinie serwisu. Choć pozornie tak się wydaje, praca serwisantów nie należy do przyjemnych. Powinno to być oczywiste dla właścicieli tych firm. Przy naprawach może pojawić się możliwość popełnienia błędów, ale człowiek to nie maszyna. Łatwo popaść w rutynę, która wymaga od nas naprawy 20 telefonów w ciągu każdego dnia (na głowę), co prowadzi do tego, że naprawione urządzenia są zwracane z reklamacjami. Technicy mogą być zmuszeni do wykonywania dodatkowej pracy w zależności od pracodawcy. To może być trudny okres. Mamy też skargi na techników. Urządzenie, które jest wysyłane do naprawy może nie być funkcjonalne. Po zakończeniu naprawy problemy mogą stać się oczywiste. Prowadzi to do skarg klientów. Ten patent jest wykorzystywany przez wielu techników do sprawdzania funkcjonalności wyświetlacza lub innego urządzenia podczas instalacji. Większość serwisów pogwarancyjnych GSM testuje telefon w trakcie lub po naprawie. Wymiana szkła w telefonach to kolejny aspekt, który może przysporzyć technikom problemów. Istnieje ryzyko stłuczenia szkła podczas zdejmowania uszkodzonej szybki. Wyświetlacz pozostanie pęknięty. Ciężko jest zdjąć szkło z tego modelu. Samsung Galaxy S7 Edge i inne modele z rodziny Galaxy S7 (zakrzywiony LCD). Nawet w przypadku, gdy moduł LCD zostanie zamrożony podczas wymiany ekranu, mogą pojawić się pęknięcia na całym LCD. Proces ten jest przeprowadzany przez techników, ale właściciel musi być świadomy tego niebezpieczeństwa.
Czym zajmują się technicy w regulowanym serwisie GSM?
Tego typu serwisy nie oferują takiej elastyczności jak małe firmy naprawcze. W serwisie producenta można znaleźć wiele wytycznych dotyczących takich rzeczy jak środowisko pracy, testy końcowe, przechowywanie, części i inne. Wytyczne te nie są zawarte w serwisie pogwarancyjnym. Ponieważ technicy mogą zostać pociągnięci do odpowiedzialności w przypadku nieprzestrzegania wytycznych danej firmy, bardzo ważne jest, aby ich przestrzegali. Surowy kodeks postępowania to nie jedyny problem. Dział serwisowy producenta ma więcej do zrobienia, niż nam się wydaje. Technicy serwisowi są często przytłoczeni niezliczoną ilością zgłoszeń. Do tego dochodzi presja czasu, co powoduje, że popełniane są błędy. Praca w dziale obsługi klienta u producenta nie jest łatwa. Można się o tym przekonać mając w pobliżu znajomych lub zadając pytanie: Jak często oddawaliśmy nasze telefony do naprawy w ramach gwarancji? Naprawy smartfonów mogą trwać nawet do sześciu tygodni (wymiana wyświetlacza, płyty głównej) może to prowadzić do wielu reklamacji ze strony supportu firmy oraz skarg na wszystkich techników, którzy mogliby naprawić telefon.
Usługa serwisu GSM jest idealna dla osób szukających najlepszej usługi
Serwis GSM to świetna opcja dla osób szukających zaawansowanych rozwiązań za niską cenę. Serwisy telefonii komórkowej świadczą usługi, które są nie tylko wysokiej jakości, ale również bardzo przystępne cenowo. Klienci są przyciągani do tego typu usług ze względu na ich przystępne ceny. Dlatego ten rodzaj usług staje się coraz bardziej popularny wśród konsumentów. Wiele razy wewnętrzne uszkodzenia telefonów komórkowych mogą być tak złe, że właściciele myślą, że ich naprawa jest niemożliwa lub nieosiągalna. Wielu klientów jest wręcz zdumionych możliwościami serwisu GSM w zakresie naprawy uszkodzonych elementów elektronicznych. Klienci, którzy cenią sobie wygodę i szybkość działania swoich telefonów, a także koszty, chętniej wybierają pogwarancyjny serwis GSM. W ten sposób otrzymują najlepsze doświadczenia. Profesjonalny charakter serwisu telefonicznego może przyczynić się do tego, że będzie on chętnie wybierany przez nowych klientów i zyska ich szacunek. Serwisy GSM z reguły dostarczają najnowsze rozwiązania, które wykorzystują najnowsze technologie. Dzięki temu jakość usług świadczonych dla klientów stale rośnie. Użytkownicy posiadający uszkodzony sprzęt elektroniczny mogą liczyć na wsparcie pracowników serwisu GSM.
Dobry serwis GSM – Naprawa telefonu komórkowego
Naprawa telefonów komórkowych jest dostępna dzięki wsparciu GSM. Możemy dokonać naprawy lub wymiany płyt głównych, a także wyświetlaczy i baterii. Odzyskiwanie danych to również nasza specjalność. Zajmujemy się również naprawą przycisków, taśm, głośników oraz innych podzespołów. Posiadamy duży magazyn części serwisowych, co pozwala na szybkie naprawy i mniejsze wydatki. Przeanalizujemy również zysk z każdej usługi. Postaramy się naprawić każdą „dolegliwość” urządzeń mobilnych zaraz po ich przybyciu do naszego warsztatu. Oferujemy również pomoc przy wymianie szkła w ekranie, oraz montaż szkła hartowanego lub folii (więcej informacji o wymianie szkła w urządzeniu w serwisie). Nasz serwis naprawy telefonów prowadzony jest w sposób, który jest w stanie sprostać wymaganiom stawianym przez naszych patronów. Staramy się nie stawiać ich pod presją, powodując uszkodzenia ich telefonów. Jeśli będziesz zadowolony z naszych usług mamy nadzieję, że w razie potrzeby wrócisz do nas po pomoc. Z przyjemnością polecamy nasz serwis i zapraszamy do jego wypróbowania. Istnieje również możliwość zakupu akcesoriów do Twojego smartfona (przeczytaj więcej o naszym sklepie z akcesoriami). Naprawiamy telefony tych marek, co Samsung, Huawei, Xiaomi, a także serwisujemy iPhone’y Apple w każdym wieku.
Serwis telefonów komórkowych – serwis GSM
Każdy serwis GSM oferuje kompleksową naprawę telefonów komórkowych. Nasi specjaliści mogą wymienić wyświetlacz i baterię, a także naprawić płyty główne. W ofercie znajduje się również odzyskiwanie danych. Wymieniamy taśmy, głośniki, przyciski itp. Duży zasób części pozwala nam szybko usunąć każdą usterkę. Obsługa GSM zapewnia pomoc w naprawach i promuje korzystanie z akcesoriów GSM takich jak szkła ochronne i etui. Oferujemy tylko oryginalne akcesoria znanych marek, takie jak ładowarki, baterie i zestawy słuchawkowe. Serwis GSM zajmuje się naprawą uszkodzonych podzespołów w Twoim telefonie. W naszym sklepie internetowym posiadamy oryginalne części. W celu uzyskania porady produktowej zachęcamy do kontaktu z naszymi ekspertami. Pomożemy dobrać akcesoria, etui, szkło hartowane lub naprawimy każdą wadliwie działającą lub uszkodzoną część telefonu. Oferujemy fachowe doradztwo i naprawimy Twoje urządzenie.
Serwis GSM – Dlaczego nie skorzystać z usług naprawy telefonów komórkowych?
Serwis GSM oferuje profesjonalną pomoc przy doborze akcesoriów, ich montażu oraz naprawie uszkodzeń. Serwis GSM zapewnia fachową naprawę i serwis telefonów komórkowych różnych marek, takich jak Apple, Samsung i Huawei, Sony HTC, LG. Nasi technicy posiadają wieloletnie doświadczenie w naprawie urządzeń uszkodzonych w wyniku zalania lub utraty danych. Możesz polegać na naszych usługach w zakresie wymiany wyświetlacza lub digitizera w swoim smartfonie.
Czym różni się wymiana wyświetlacza?
W serwisach GSM zajmujemy się również wymianą szybek w telefonach. Polega ona na usunięciu uszkodzonej fabrycznej szybki i zastąpieniu jej nową. Można to zrobić tylko przy użyciu specjalistycznego sprzętu. Dzięki tej metodzie zachowany zostaje oryginalny wyświetlacz oraz warstwa dotykowa, a jakość obrazu pozostaje niezmieniona. Wyświetlacze z wymienioną szybą są określane jako „regenerowane” lub „odnowione”. Taki monitor jest identyczny z oryginalnym, tyle że nie jest to oryginalna szyba. Użytkownikom Apple zaleca się aktualizację wyświetlaczy ze względu na ograniczoną dostępność modeli wyświetlaczy, które są oryginalnymi wyświetlaczami iPhone’a. Wymiana wyświetlacza wymaga wymiany całego modułu (szkło, dotyk i LCD). Wyświetlacz można wymienić na oryginalny z odzysku lub zamiennik.